OFF-ROAD PL MAGAZYN 4x4 | CHALLENGE&INDEPENDENCE
Search
Logo OFF-ROAD.PL magazyn 4x4

Reprezentacja USA.
Toyota Tundra 2014 vs. Chevrolet Silverado 2014

[symple_box color=”yellow” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Chevrolet Silverado 4WD – dane techniczno-eksploatacyjne*
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]

SILNIKI
4.3L EcoTec3 FlexFuel (LV3): z zapłonem iskrowym, układ i liczba cylindrów – V6, pojemność skokowa – 4 293 cm3, 2 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, moc maksymalna – 285 KM (212 kW) przy 5 300 obr./min, maksymalny moment obrotowy – 413 Nm przy 3 900 obr./min, średnica cylindra x skok tłoka – 100 x 92 mm, stopień sprężania – 11:1
5.3L EcoTec3 FlexFuel (L83): z zapłonem iskrowym, układ i liczba cylindrów – V8, pojemność skokowa – 5 328 cm3, 2 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, moc maksymalna – 355 KM (250 kW) przy 5 600 obr./min, maksymalny moment obrotowy – 519 Nm przy 4 100 obr./min, średnica cylindra x skok tłoka – 96 x 92 mm, stopień sprężania – 11:1
6.2L EcoTec3 (L86): z zapłonem iskrowym, układ i liczba cylindrów – V8, pojemność skokowa – 6 162 cm3, 2 zawory na cylinder, zmienne fazy rozrządu, moc maksymalna – 420 KM (313 kW) przy 5 600 obr./min, maksymalny moment obrotowy – 623 Nm przy 4 100 obr./min, średnica cylindra x skok tłoka – 103 x 92 mm, stopień sprężania – 11,5:1
SKRZYNIA BIEGÓW
Hydra-Matic 6L80: 6-stopniowa, automatyczna o przełożeniach: I – 4,03; II – 2,36; III – 1,53; IV – 1,15; V – 0,85; VI – 0,67; R – 3,06
SKRZYNIA ROZDZIELCZA
stały napęd tylnych kół, dołączany napęd przedniej osi, tryby pracy napędu: 2WD/4WD (high)/ 4WD (low)/ Auto, przełożenie przekładni głównej – 3,08
ZAWIESZENIE PRZEDNIE
niezależne, wielowahaczowe, amortyzatory teleskopowe (dodatkowy zbiornik oleju), sprężyny
ZAWIESZENIE TYLNE
zależne, resory piórowe, amortyzatory teleskopowe (dodatkowy zbiornik oleju)
UKŁAD HAMULCOWY
hydrauliczny, wspomagany, cztery wentylowane tarcze hamulcowe (przód – 330×30 mm, tył – 345×20 mm)
UKŁAD KIEROWNICZY
zębatkowy, wspomagany elektrycznie, zakres obrotu kierownicą – 3,03
KOŁA
opony całoroczne w rozmiarach: P245/70R17, P265/70R17, P265/70R17, LT265/70R17, P265/65R18, P265/65R18, P275/55R20, P275/55R20; felgi stalowe/ze stopów lekkich
WYMIARY
rozstaw osi – 3 645 mm, długość x szerokość x wysokość – 5 843 x 2 032 x 1 877 mm, rozstaw kół przód/tył – 1 750/1 716 mm,
MASY, OBJĘTOŚCI
masa własna – 2 315 (4.3L)/2 359 kg (5.3L)/2 427 kg (6.2L), dopuszczalna masa całkowita – 3 220 (4.3L)/3 266 kg (5.3L,6.2L), maksymalna masa holowanej przyczepy – 4 309 – 4 354 kg, pojemność zbiornika paliwa – 98 l, pojemność przestrzeni ładunkowej – 1 728 l
OSIĄGI
prędkość maksymalna – b.d., przyspieszenie 0-100 km/h – b.d., średnie zużycie paliwa w cyklu miejskim/pozamiejskim – 16,6/12,8 l/100 km (4,3L); 17,7/12,8 (5,3L); 20,2/14,1 l/100 km (6.2L)

*dane techniczne dotyczą wersji Double Cab

[/symple_box]

[symple_box color=”blue” text_align=”left” width=”70%” float=”none”]
Chevrolet Silverado 4WD – parametry terenowe
Prześwit – 225
Kąt natarcia – 18
Kąt zejścia – 23
Kąt rampowy – 19
Głębokość brodzenia – b.d.
[/symple_box]

[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
Chevrolet Silverado 4WD – zalety i wady
[/symple_box]
[symple_box color=”green” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
+ mocne jednostki napędowe
+ niezły poziom wyposażenia
+ akceptowalna cena zakupu
[/symple_box]
[symple_box color=”red” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
– dość niski prześwit
[/symple_box]

...a może to też Cię zainteresuje: