Kombi 4×4. Insignia vs. Passat vs. V40

[symple_box color=”yellow” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TSI – dane techniczno-eksploatacyjne
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Silnik
2.0 TSI: z zapłonem iskrowym, układ i liczba cylindrów – R4, turbodoładowany, pojemność skokowa – 1 984 cm3, moc maksymalna – 210 KM (155 kW) przy 5 300 – 6 200 obr./min, maksymalny moment obrotowy – 280 Nm przy 1 700 – 5 200 obr./min
Skrzynia biegów
automatyczna, DSG, 6-stopniowa
Skrzynia rozdzielcza
stały napęd na koła przednie, koła tylne dopędzane poprzez elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe
Zawieszenie przednie
niezależne, kolumny MacPhersona, amortyzatory teleskopowe, sprężyny śrubowe
Zawieszenie tylne
niezależne, wielowahaczowe, amortyzatory teleskopowe, sprężyny śrubowe
Układ hamulcowy
przód – hamulce tarczowe wentylowane, tył – hamulce tarczowe
Układ kierowniczy
wspomagany elektromechanicznie
Koła
opony w rozmiarze 225/50 R17, felgi ze stopów lekkich
Wymiary
rozstaw osi – 2 710 mm, rozstaw kół przód/tył – 1 549/1 531 mm, długość x szerokość x wysokość – 4 771 x 1 820 x 1 550 mm
Masy, objętości
własna – 1 707 kg, całkowita – 2 270 kg, ładowność – 638 kg, dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcem) – 2 200/750 kg, pojemność bagażnika – 588/1 716 l, pojemność zbiornika paliwa – 70 l
Osiągi
prędkość maksymalna – 212 km/h, czas rozpędzania 0-100 km/h – 7,8 s, zużycie paliwa w cyklu miejskim/pozamiejskim/mieszanym (wg EU) – 11,5/6,8/8,6 l/100 km
[/symple_box]

[symple_box color=”blue” text_align=”left” width=”70%” float=”none”]
Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TSI – parametry terenowe
Prześwit – 165
Kąt natarcia – 16
Kąt zejścia – 14
Kąt rampowy – 13
Głębokość brodzenia – b.d.
[/symple_box]

[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TSI – zalety i wady[/symple_box]
[symple_box color=”green” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
+ przestronność wnętrza
+ kultura pracy i dynamika silnika
+ komfort jazdy
[/symple_box]
[symple_box color=”red” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
– niski prześwit
– spora cena
[/symple_box]

...a może to też Cię zainteresuje:

Citroen Kegresse

Poprzednik Half Tracka Nowy model Citroena serii B pojawił się w czerwcu 1921 roku. Ten mały, lekki pojazd, wyposażony w

Czytaj dalej >>