
Marzec jest siódmym z kolei miesiącem, w którym marka Land Rover odnotowała wzrost sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Znaczący wzrost osiągnęły także rynki azjatyckie, gdzie Chiny stały się jednym z trzech największych światowych odbiorców z ponad 2 tys. sprzedanych samochodów w miesiącu.
Ponadto, globalny wolumen sprzedaży w I kwartale 2010 jest o 36,6% wyższy niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
“Cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży samochodów świadczący o stale rosnącym zaufaniu do marki Land Rover. W 62-letniej historii jeszcze nigdy nie mieliśmy tak znakomitych wyników. Range Rover, Range Rover Sport, Discovery 4 i Freelander 2 to nasze najdoskonalsze osiągnięcia technologiczne, które także w Polsce są doceniane przez klientów. W pierwszym kwartale 2010 roku nasi dealerzy sprzedali aż 104 samochody, co stanowiło ponad czterokrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Najpopularniejszymi modelami w Polsce są Freelander 2 oraz Discovery 4 – powiedział Marcin Dąbrowski, dyrektor zarządzający Jaguar Land Rover Polska.
Pozostałe rynki europejskie osiągnęły w marcu następujące wzrosty sprzedaży:
• Szwajcaria: 139%
• Hiszpania: 67,2%
• Niemcy: 59%
• Austria: 53,4%
źródło: Land Rover