OFF-ROAD PL MAGAZYN 4x4 | CHALLENGE&INDEPENDENCE
Search
Logo OFF-ROAD.PL magazyn 4x4

Red Rally Summer 4×4 Pierwsza edycja za nami

Od 30 do 31 sierpnia na poligonie w Cieninie koło Wrocławia trwał rajd Red Rally Summer 4×4, będący pożegnaniem lata w off-roadowym stylu. Pierwszego dnia o godzinie 22:00, w blasku księżyca, wystartowały samochody terenowe oraz quady extreme. Na tym etapie do zdobycia w czasie 6 godzin było aż 106 pieczątek. Nie wszystkim udało się ukończyć ten wymagający niezwykłych umiejętności, ale i odrobiny szczęścia etap, mechaniki nie wytrzymywały, a sprzęgła się paliły. Kolejnego dnia o godzinie 9:00 rano, w promieniach letniego słońca, rozpoczęła się druga część rajdu. Wówczas to najsilniejsze załogi, czyli 8 quadów i 9 samochodów, stanęło do rywalizacji na OS-ie. Była to szansa na nadrobienie strat z nocnego etapu więc skoki adrenaliny załóg doprowadzały atmosferę na torze do temperatury wrzenia. Różnice w czasie między załogami nie przekraczały sekundy. W tym dniu znacząco została podniesiona poprzeczka przez organizatorów, na odcinku 50 km rozmieszczono 160 punktów, które zawodnicy mogli odnaleźć w ciągu 4 godzin zmagań na trasie. Amatorzy mocnych wrażeń mieli powody do zadowolenia na doskonale przygotowanej trasie. Nawet Ci zawodnicy, którym nie udało się zatriumfować na podium, przeżyli wspaniałą przygodę mając okazję poznać zupełnie nowy wymiar terenu. W sobotę o godzinie 13:00 na starcie rozbrzmiewały silniki quadów 2 K oraz motocykli crossowych, powodując drżenie ziemi i serc entuzjastów ekstremalnych doznań, na których czekała półtora godzinna jazda po bardzo trudnej technicznie trasie. Sportowo-przeprawowy charakter imprezy zadowolił amatorów oraz wymagających profesjonalistów, sprzyjały temu również szczególne walory trasy oraz pogoda.

Zdjęcia: Jacek Kupczak, Organizator

...a może to też Cię zainteresuje:

Jeepy 4xe

Jeep Wrangler ma wkrótce zyskać napęd elektryczny w wersji hybrydowej plug-in. Układ napędowy, najprawdopodobniej z 3,6-litrowym silnikiem V6, wzbogaci się

Czytaj dalej >>
EarthRoamer XV-LT / XV-LTS / XV-LTSS

Bez rezerwacji Ośmiometrowe nadwozie, prawie siedmiolitrowy silnik, ponad siedem ton masy własnej, panele fotowoltaiczne, kuchnia, łazienka, potężna ładowność pojazdu, ponadprzeciętny

Czytaj dalej >>