Mitsubishi Fuso Canter właśnie otrzymał napęd na obie osie. W tym miesiącu ma ruszyć jego produkcja w portugalskiej fabryce znajdującej się w miejscowości Tramagal. Model będzie dostępny w dwóch wersjach kabinowych: pojedynczej i podwójnej. Pod maską wyląduje diesel o mocy 175 KM. Napęd będzie wyposażony w dyferencjał o ograniczonym tarciu. Co ważne – przepinania napędu jednoosiowego na dwuosiowy (i odwrotnie) będzie mogło zachodzić podczas jazdy. W zależności od wersji, ładowność Fuso Cantera oscyluje w przedziale 3 500 – 3 735 kg. Kąt zejścia, natarcia i prześwit wynoszą odpowiednio: 24 i 35 stopni oraz 320 mm. Takie parametry pozwalają Canterowi na swobodne harce w budowlanym terenie. Szerokość kabiny wynosi dwa metry, co ułatwi terenowej ciężarówce przemieszczanie się po wąskich przejazdach.
zdjęcie – Mercedes-Benz