10.574 samochody w lutym 2016 roku
▪ Drugi miesiąc z rzędu SsangYong sprzedał ponad 10 tys. samochodów; wzrost o 8,7%
▪ Dalszy silny wzrost sprzedaży Tivoli i ulepszenie oferty SUV-ów przyczyniają się do wzrostu sprzedaży
▪ Oczekiwany dalszy wzrost sprzedaży dzięki nowemu XLV
SsangYong Motor informuje, że w lutym 2016 roku firma sprzedała łącznie 10.574 samochody: 6.982 na rynku krajowym i 3.592 w eksporcie.
Sprzedaż globalna SsangYonga wzrosła o ponad 8% w porównaniu do lutego ub.r. zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Do dobrego wyniku przyczyniły się także doskonałe wyniki sprzedaży Tivoli wsparte aktywną strategią, m.in. ulepszaniem oferty wszystkich oferowanych SUV-ów.
W porównaniu do zeszłego roku zanotowano wzrost sprzedaży 6,3% na rynku krajowym.
Zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym aktywne strategie marketingowe podkreślające doskonałą jakość oferowanych produktów marki SsangYong, spotkały się z pozytywnym przyjęciem klientów.
Odnotowano także wzrost eksportu – o 13,9% w porównaniu do roku ubiegłego, dzięki wzrostowi sprzedaży w Europie o ponad 40%, w czym znaczący udział miał model Tivoli.
Jednocześnie podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie SsangYong zaprezentował nowy model XLV, zaś jego premiera w Korei odbędzie się w Seulu w dn. 8 marca.
[dg ids=”23830″]