OFF-ROAD PL MAGAZYN 4x4 | CHALLENGE&INDEPENDENCE
Search
Logo OFF-ROAD.PL magazyn 4x4

LAUR KLIENTA 2009 dla Hondy CR-V

Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii "Samochody terenowe" ."Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską – sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.

Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez  polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej.

Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.
Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

 

Źródło: Honda

 

...a może to też Cię zainteresuje:

Toyota Tundra Red Dragon

Czerwony smok Produkowana od 1999 roku w koncernie Toyoty Tundra niezmiennie poraża rozmiarami, nie pozwalając przejść obok siebie obojętnie. Co

Czytaj dalej >>