-
Większość nagród w plebiscycie czytelników niemieckiego czasopisma AUTO ZEITUNG zgarnia Audi
-
Wyróżnienia dla modeli A1, A3, Q7 i R8
-
Nagroda specjalna za „najlepszą na świecie stylistykę”
Audi odniosło ogromny sukces w plebiscycie „Auto Trophy 2015” rozpisanym przez niemieckie czasopismo AUTO ZEITUNG. Wygrało w aż pięciu kategoriach. Cztery pożądane w branży motoryzacyjnej trofea trafiły do modeli Audi A1, Audi A3,Audi Q7 i Audi R8, a piąte przypadło koncernowi z Ingolstadt w kategorii „najlepsza na świecie stylistyka”.
„Wygraliśmy dzięki czterem z wielu oferowanych przez nas modeli. Nasza oferta została nagrodzona przekrojowo – od kompaktowego Audi A1, przez A3 i SUV-a klasy wyższej – Audi Q7, aż po supersportowe Audi R8. Bardzo nas cieszy wybór czytelników, potwierdzający, że w każdym z segmentów jesteśmy w stanie zaoferować bardzo atrakcyjne i wyróżniające się stylistycznie auta. Takie uroczystości jak dzisiejsza, wzmacniają naszą wiarę w dalszy sukces ofensywy modelowej Audi” – powiedział podczas wręczania nagród w Cruise Center Hamburg Altona Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. Stadler odbierał nagrodę dla Q7. Dietmarowi Voggenreiterowi, szefowi marketingu i sprzedaży Audi przekazano nagrodę dla modelu A3. Prof. dr Hubert Waltl, członek zarządu ds. produkcji, przyjął wyróżnienie dla Audi A1, Heinz Hollerweger, dyrektor zarządzający quattro GmbH, dla Audi R8, a Marc Lichte, szef stylistyki czterech pierścieni, nagrodę specjalną za „najlepszą na świecie stylistykę”.
Czytelniczki i czytelnicy zarówno magazynowego, jak i internetowego wydania czasopisma AUTO ZEITUNG, już po raz 28. wybierali swoje ulubione samochody.
W tym roku plebiscyt był globalny. Włączyło się do niego 26 magazynów motoryzacyjnych i portali internetowych z całego świata, skupionych w Bauer Media Group. Hasłem przewodnim konkursu było: „Auto Trophy goes global”.
Audi z sukcesem obroniło swą zwycięską pozycję z roku 2014, po raz kolejny wyprzedzając konkurencję.