[symple_box color=”yellow” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion – dane techniczno-eksploatacyjne
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Silnik
z zapłonem samoczynnym, układ i liczba cylindrów – R4, turbodoładowany, z chłodnicą powietrza, wtrysk bezpośredni – common rail, filtr cząstek stałych, rozrząd – DOHC, 4 zawory na cylinder, pojemność skokowa – 1 968 cm³, moc maksymalna – 177 KM (130 kW) przy 4 200 obr./min, maksymalny moment obrotowy 380 Nm w zakresie 1 750 – 2 500 obr./min
Skrzynia biegów
automatyczna, 7-biegowa
Skrzynia rozdzielcza
jednobiegowa, „sztywny” napęd kół przednich, koła tylne „dopędzane” przez sterowane elektronicznie, sprzęgło wielopłytkowe Haldex
Zawieszenie przednie
niezależne, dolne wahacze poprzeczne, kolumny MacPherson, amortyzatory teleskopowe, stabilizator, aluminiowa rama pomocnicza
Zawieszenie tylne
niezależne, wielowahaczowe, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe, stabilizator, stalowa rama pomocnicza
Układ hamulcowy
dwuobwodowy, tarcze o średnicy 312 mm (wentylowane) z przodu i 286 mm z tyłu, wspomaganie podciśnieniowe, hamulec pomocniczy elektryczny, ABS+EBD, ESP, MSR, ESR, ASR
Układ kierowniczy
wspomagany elektrycznie, przekładnia listwowa
Koła
19-calowe felgi aluminiowe, opony Pirelli Pzero 255/40 R19
Wymiary
rozstaw osi – 2 601 mm, rozstaw kół przód/tył – 1 570/1 570 mm, długość x szerokość x wysokość – 4 427 x 1 809 x 1 685 mm, pojemność bagażnika – 470/1 510 l, pojemność zbiornika paliwa – 64 l, średnica zawracania – 12 m
Masy
własna – ok. 1 688 kg, całkowita – 2 260 kg, przyczepy (z hamulcem, wzniesienia do 12% /bez hamulca) – 2 200/750 kg, ładowność – 650 kg, maks. masa zestawu – b.d.
Osiągi
prędkość maksymalna – 200 km/h, czas rozpędzania 0-100 km/h – 8,5 s, zużycie paliwa w cyklu miejskim/pozamiejskim/kombinowanym (wg 80/1268/EEC) – 6,8/5,6/6,0 l/100 km
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion – Zalety i wady
[/symple_box]
[symple_box color=”green” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
+elastyczny, mocny i oszczędny motor TDI
+wygodne fotele
+wysoka jakość wykończenia wnętrza
+funkcjonalne wnętrze
+idealne zestrojenie zawieszenia
[/symple_box]
[symple_box color=”red” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
-niewielka pojemność bagażnika
[/symple_box]
G-Shock MUDMAN G-9300
W aktualnym (lipcowym) numerze naszego pisma tradycyjnie przedstawiliśmy Wam gadżety, które na pewno przypadną do gustu fanom off-roadu i aktywności