Volkswagen Tiguan czy Suzuki SX4

[symple_box color=”yellow” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Suzuki SX4 1.6 4WD – dane techniczno-eksploatacyjne
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”100%” float=”none”]
Silnik
M16A – czterocylindrowy, rzędowy, benzynowy, o pojemności 1 586 cm3, mocy 88 kW (120 KM) przy 4 000 obr./min, maksymalnym momencie obrotowym 156 Nm przy 4 400 obr./min, 16-zaworowy, rozrząd – DOHC
Skrzynia biegów
ręczna, 5-biegowa
Skrzynia rozdzielcza
jednobiegowa, 2WD – napęd kół przednich, 4WD – sztywny napęd kół przednich, koła tylne „dopędzane” przez sterowane elektronicznie sprzęgła wielopłytkowe (tryby: Auto i Lock)
Zawieszenie przednie
niezależne, wahacze poprzeczne, kolumny MacPherson, stabilizator
Zawieszenie tylne
niezależne, wahacze wleczone, belka półskrętna, sprężyny śrubowe, amortyzatory teleskopowe
Układ hamulcowy
dwuobwodowy, tarcze wentylowane z przodu i tarcze lite z tyłu, wspomaganie podciśnieniowe, hamulec pomocniczy na dodatkowe bębny tylne, ABS+EBV+BA, ESP+TC
Układ kierowniczy
wspomagany elektrycznie, przekładnia listwowa
Koła
opony Continental ContiPremiumContact 2, 205/60 R16 na obręczach aluminiowych
Wymiary, masy, objętości
rozstaw osi – 2 500 mm, rozstaw kół przód/tył – 1 495/1 495 mm, długość x szerokość x wysokość – 4 150 x 1 755 x 1 620 mm, masa własna – 1 200 kg, dopuszczalna masa całkowita – 1685 kg, masa przyczepy (z hamulcem/bez hamulca) – 1 200/400 kg, objętość przestrzeni bagażowej (tylne fotele złożone) – 270/1 045 l, pojemność zbiornika paliwa – 50 l
Osiągi
prędkość maksymalna – 175 km/h, czas rozpędzania 0-100 km/h – 11,5 s, zużycie paliwa w cyklu miejskim/pozamiejskim/kombinowanym (wg EU) – 8,2/5,5/6,5 l/100 km
[/symple_box]
[symple_box color=”gray” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
Suzuki SX4 – Zalety i wady
[/symple_box]
[symple_box color=”green” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
+ praktyczne wnętrze
+ przestronność kabiny
+ dobrze zestrojone zawieszenie
[/symple_box]
[symple_box color=”red” text_align=”left” width=”50%” float=”none”]
– słaba widoczność do przodu
– typowo miejskie zestrojenie skrzyni biegów
– mały prześwit
– niewielki bagażnik
[/symple_box]

...a może to też Cię zainteresuje:

Toyota Mega Cruiser

Hummer po japońsku   Gama dużych, wojskowych terenówek nie ogranicza się jedynie do Humvee i jego poprzedników. Ten charakterystyczny schemat

Czytaj dalej >>