Dwa światy. Jeep Grand Cherokee Trailhawk i Summit

Jedni szukają luksusu, drudzy dobrych właściwości terenowych. Jeep o tym wiedział i dlatego na targach motoryzacyjnych w Nowym Jorku zaprezentował dwie wersje modelu Grand Cherokee. Pierwsza z nich – Trailhawk – to propozycja dla tych, którzy lubią poszaleć w terenie. Napęd Quadra-Drive II na cztery koła ma im to zapewniać. Pomocne okaże się również terenowe ogumienie – Grand Cherokee Trailhawk został obuty we wzmocnione opony Goodyear Adventure sparowane 18-calowymi felgami.

Druga propozycja to wariant Summit, bardziej luksusowy i stawiający na komfort podróżowania. Posadowiony na 20-calowych felgach Jeep ma być synonimem elegancji i wygody. We wnętrzu pojazdu dominuje skóra – nieestetycznych plastików i materiałów wątpliwej jakości z pewnością tam nie znajdziemy. Wyposażenie oczywiście na najwyższym poziomie. Jeżeli jednak użytkownikowi tego luksusowego Jeepa zamarzy się szaleństwo w terenie, nic nie stanie na przeszkodzie – wariant Summit również został wyposażony w stały napęd na cztery koła.
Zaprezentowane przez Jeepa pojazdy to reprezentanci dwóch innych światów, jednak terenowy rdzeń w obu wersjach został nie tylko zachowany, ale i wyraźnie podkreślony.

...a może to też Cię zainteresuje:

Dacia Duster S1

Duster na podium RPPST Wielu z niedowierzaniem przyglądało się załodze, która stanęła do zawodów z cyklu Rajdowy Puchar Polski Samochodów

Czytaj dalej >>
LSD i spółka

Klasyczny – stożkowy bądź walcowy – mechanizm różnicowy, zapewniający stały rozdział momentu obrotowego, doskonale spisuje się w warunkach dobrej przyczepności.

Czytaj dalej >>