Wersja produkcyjna nowego modelu Nissan Ariya niewiele różni się od koncepcyjnej. Wygląd zewnętrzny jest prawie bez zmian, ale także wnętrze jest bardzo futurystyczne. Dostępnych będzie 5 wersji elektrycznego układu napędowego. Bazowy będzie tylnonapędowy o maksymalnej mocy 215 KM i momencie obrotowym 300 Nm z baterią 65 kWh. Parametry takie pozwolą na przyspieszenie do 10 km/h w 7,5 sekundy i osiągnięcie 160 km/h, przy zasięgu do 450 km. Wersje pośrednie mogą być propozycjami dla osób potrzebujących większego zasięgu albo osiągów. Kombinacja baterii 90 kWh i słabszego jednoosiowego napędu przekładać się ma 610 km jazdy, zaś bateria 65 kWh z mocniejszym silnikami przy obu osiach o łącznej mocy 335 KM i 560 Nm momentu skraca ten dystans do 340 km. Większa bateria i AWD dają 460 km zasięgu i sprint do setki do 5,7 s, zaś wersja topowa o nazwie Performance, ma oczywiście napęd na obie osie na które trafić może 389 KM i 600 Nm co daje rzeczywiście świetne osiągi 0-100 km/h w 5,1 s, vmax 200 km/h, ale zasięg spada do 400 km.