OFF-ROAD PL MAGAZYN 4x4 | CHALLENGE&INDEPENDENCE
Search
Logo OFF-ROAD.PL magazyn 4x4

Adam Małysz za kierownicą Pajero RMF Caroline Team w rajdzie Dakar

RMF Caroline Team nawiązał we wrześniu 2011 roku współpracę z Grupą LOTOS S.A. Zespół rajdowy pozyskał tym samym ważnego partnera, dzięki któremu coraz bliższe stają się plany osiągnięcia mety w rajdzie Dakar i udziału w najbardziej wymagającej przygodzie motoryzacyjnej na świecie.

Przedstawiciele Grupy LOTOS S.A. i RMF Caroline Team podpisali we wtorek 20 września umowę dotyczącą współpracy w ciągu najbliższych kilku wydarzeń sportowych, w których uczestniczył będzie zespół Adama Małysza. W ramach współpracy logo Grupy LOTOS pojawi się na samochodach rajdowych i serwisowych, kombinezonach rajdowych i strojach całego zespołu oraz innych elementach wyposażenia „camp-u”. Równocześnie dzięki wsparciu Grupy Lotos, zespół zyskał możliwość przyspieszenia przygotowań do rajdu Dakar i śmielszego planowania uczestnictwa w jednej z największych motoryzacyjnych przygód off-roadowych.

– Mając wsparcie Grupy LOTOS, możemy już teraz zmodyfikować nasze plany rozwoju zespołu. W naszym garażu pojawiły się samochody Mitsubishi Pajero przygotowane do startów w klasyfikacji T1. Są to jedne z najlepiej przygotowanych i sprawdzonych na Dakarze samochodów terenowych. – powiedział Albert Gryszczuk, szef RMF Caroline Team. –  Możemy już teraz zadeklarować, że w rajdzie Dakar, zespół wystartuje w klasie T1, a w Porsche T2 będziemy rywalizowali na rajdach pucharu świata FIA. Nie zadeklaruję teraz czy Mitsubishi będzie jedynym autem Caroline Team na Dakarze. – dodał Gryszczuk.

– Grupa LOTOS S.A. sponsoruje sport z pełnym przekonaniem, że jest to jedno z najważniejszych zadań firmy odpowiedzialnej społecznie. Mamy do sportu wielki szacunek, bo jest to dziedzina ciężkiej pracy, walki i rzetelnych sukcesów. Można powiedzieć, że sport niewiele różni się od biznesu, a ja od czasu do czasu przypominam swoim kolegom, że prowadzenie firmy jest trudnym sportem. Mamy też –  czym chcę nieskromnie się pochwalić –  dobrą rękę do sportu. Pewnie dlatego, że szanujemy sportowców, wczuwamy się w ich potrzeby i pomagamy wszędzie tam, gdzie możemy. Nie mam wątpliwości, że nowe zadania stawiane przed Adamem Małyszem dostarczą nam wiele emocji i wiele okazji do wykrzykiwania przed telewizorami – już nie „Leć Adam, leć”, ale „Jedź Adam, jedź!”. Jedź Adam i zwyciężaj! Tego mu serdecznie życzę.– powiedział Paweł Olechnowicz, prezes zarządu Grupy LOTOS S.A.

– Mitsubishi zostało przygotowane zgodnie ze specyfikacją T1 i w takiej kategorii startowało już w rajdzie Dakar. Dla auta mamy zapewnione wsparcie serwisowe, a potwierdzona w wielu rajdach na świecie niezawodność, pozwala na osiąganie linii mety w kolejnych rajdach. – powiedział Rafał Marton, pilot współpracujący z Adamem Małyszem

– Do niedawna uczyłem się jeździć samochodem w klasie T2. Kiedy już poznałem na własnej skórze możliwości i ograniczenia auta, dostałem do zabawy samochód zdecydowanie sprawniejszy w warunkach terenowych. Mitsubishi klasy T1 jeździ się inaczej, niż Porsche. Większy skok zawieszenia, inaczej przygotowane nadwozie, profesjonalna skrzynia biegów i wiele innych elementów znacznie poprawia osiągi klasy T1 w trudnych warunkach. – powiedział Adam Małysz.

...a może to też Cię zainteresuje:

Skoda dla TOPR

Ekipa ratowników Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowania Ratunkowego rozszerzyła swoją flotę o nowe wsparcie techniczne w postaci aut: ŠKODY Octavia Combi i

Czytaj dalej >>